11 груд. 2011 р.

Право і астрологія



Ця публікація створена для захисту права своїх коллег, за допомогою наданої інформації «Асоціації астрологічних мереж». Щоб вірити в астрологію і вільно висловлювати свої думки з приводу майбутнього, заснованого на зоряній філософії.


Проблеми
  
Треба визнати, що є такі особи, які є учасниками в шахрайській діяльності, що займаються  передбаченням  майбутнього,.    Шахрайскі схеми на рівні владних структур
втягують астрологію в грязні ігри і прирівнюють її до цилітелів-ворожок. Таким чином бажають якось поширити свій вплив і на область зоряної науки.  Але жертвою шахраїв є не тільки астрологія, згадаймо торгівлю, фінансові піраміди, банківську діяльність, є кілька видів шахрайства в сфері будівництва, в мережі інтернет фішінг, клікфорд і я додала б ще політичний лохотрон на виборах. Ось так шляхом обману шахраї зловживають довірою громадян.

Шарлатани, що долучаються до астрології не розуміють, що сама астрологія може їх викрити: по-перше, всі бажаючі можуть отримати інформацію про знання в цієї науки, вона не має нічого потаємного; по-друге, головний чинник астрології - це математика, і навіть якщо у вас немає здібностей до астрлогії на основі астрологічних розрахувань, шахрая може викрити кожний. Що стосується легенди про надприбутківість астрологів, людина, яка дійсно займається професійно астрологію на перше місце завжди ставить науку про зірок, а не матеріальні чинники, так як розум повинен бути чистий і вільний. Астролог має своє коло клієнтів, яких він вибирає, з якими він спілкується і досліджує їхнє життя в астрологічному аспекті. Із-за складності розрахунків і аналізу, що потребує час, ставити астрологію на конвеєр, на мою думку, не можливо, інакше помилки не уникнути. Крім того, серед щасливчиків, які мають особистого астролога, не тільки заможні клієнти. Астролог досліджує особистості різного походження, і це є головним в його практиці, так як не осягнувши багатогранність людства, астролог не зможе вірно прогнозувати. Часто астролог має якусь професію, за якою він забезпечує собі життя, а астрологічну науку використовує як додаткові знання до своєї галузі.

В давні часи астрологія була обовязковим предметом, який викладався у вищих навчальних закладах. Тож звалювати її в одну купу  з ворожками неприпустимо, і в правовому полі її потрібно розглядати окремо, як таку, що має приналежність до древніх наук і є невід’ємною частиною поп-культури.
  
Важливі юридичні перемоги на корість астрології були досягнуті в США, так як "заборона на астрологію вважаєтся не конституційнним і порушує свободу слова, так як астрологічні прогнозування мають теж конституційне право виражати і стягувати плату за свої думки та інші прогнозтичні мейнстримів." Тобто економісти, які прогнозують процентні ставки та інші умови для ведення бізнесу, інвестиційні консультанти, які прогнозують тенденцій фондового ринку, спортивні органи, які передбачають переможців спортивних змагань, прогнози на скачках, соціологи, що прогнозують вибори, і священнослужителі, які описують концепцію майбутнього життя. "Астрологи мають ті ж права і обов'язки, як і інші особи і професії, які на свою думку передбачають майбутнє, більш приземленими засобами.”
  
"Слід памятати, що Свобода слова, свобода друку, свобода віросповідання, доступні для всіх," а не тільки тим, хто може за це платити.

Більшістю Верховного суду США ухвалено, що "деякі люди вважають, що вони мають здатність передбачити те, що ще не відбулося, такі особи поширюють свою віру іншим, вони не діють шляхом обману, вони висловлюють думку, яка безперечно охороняється Конституцією ".
  
І ще декілька цитат.

“Щодо істинності або точності прогнозу, або здатність і щирість того, хто прогнозує. Ці питання належать не закону чи уряду, вони належать  галузі філософії, відомої як теорія пізнання. Епістемологія є вивченням природи, походження і  пізнання. Вона запитує: Що таке знання?  Як ми знаємо, що ми знаємо? Як улаштоване знання?  Які бувають типи знань? Які загальні закони «життя», зміни і розвитку знань? Що непізнане? Що є істина?  Що таке звичайні процеси пізнання?"

"Філософські системи ніколи не бувають остаточно визнані помилковими. Вони просто  відкладені в сторону для використання в майбутньому ... як постійне джерело філософського натхнення для  наступних років»

Ці постанови відлуння почуттів видатного американського філософа Вільям Джеймса. Він сказав, що "люди  мають право вірити, навіть перед обличчям вичерпних доказів і оскільки знання є інструментом життя; справжнє випробування віри є практичні наслідки, які вона тягне за собою ". Астрологія витримала це випробування, люди з усіх верств суспільства, і в кожній культурі,  і навіть  в давній історії землі-вважається що

"Після їжі, сексу і політики, астрологія є найстарішим захоплення людства."

Джерела
Astrological Networking (AFAN)

 (1) Spiritual Psychic Science Church of Truth, Inc., et. al. v City of Azusa L.A. 31926 [see 201 Cal.Rptr.852 (Cal.App.2Dist. 1984) for extensive cites not listed below]
(2) Stergo v. City of Highland Heights, OH, United States District Court, N.D. Ohio July 31, 1984, No. C80-1910)
(3) in re Bartha (1976) 63 cal. App.3d 584
(4) 201 Cal.Rptr.852 (Cal.App.2Dist. 1984)
(5) Virginia State Bd. of Pharmacy v. Virginia Citizens Consumer Council Inc. (1976) 425 U.S. 748, 761 [etc.]
(6) Murdock v. Pennsylvania (1943) U.S. 105, 111
(7) In re Giannini (1968) 69 Cal.2d 563
(8) Albert W. Levi, ” History of Western Philosophy,” The New Encyclopaedia Britannica, 1979.
(9) Gertz v. Robert Welch, Inc., 418 U.S. 323, 339-340
(10) Richard P. v. Vista Del Mar Child Care Service (1980) 106Cal.App.3d 860, 865-866.
(11) N.A.A.C.P. v. Belton, 371 U.S. 415, 438, etc.
(12) Thomas v. Collins, 323 U.S. 516, 532, etc.
(13) Marks v. City of Roseburg 65 Or. App. 102, 670 P.2d 201 (1983)
ADDITIONAL REFERENCES
(used generally in the preparation of this paper and specifically in AFAN’s amicus curiae in re Azusa)
Julius Stone, “Western Philosophy of Law,” The New Encyclopaedia Britannica, 1979.
The Great Books of the Western World, Encyclopaedia Britannica, Inc., 1952 (with the University of Chicago) and specifically:
Robert Maynard Hutchins, “The Great Conversation: The Substance of a Liberal Education”
Mortimer J. Adler, The Great Ideas: A Syntopicon of the Great Books of the Western World
Alexander Hamilton, John Jay, James Madison, The Federalist
Thomas Jefferson and various others, The American State Papers
William James, “The Will to Believe,” “The Sentiment of Rationality,” “Pragmatism,” Gateway to the Great Books, Vols. 7 & 10, Encyclopaedia Britannica, Inc., 1963 Revised: November 26, 1994

  

Немає коментарів:

Дописати коментар